• Bookmark

    Yogaste

Ratings On Other Platforms

Trustpilot
4 / 5
Better Business Bureau
4.5 / 5
Corporate Values

Overview

Yogaste has a consumer rating of 4.57 stars from 1,087 reviews indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Consumers satisfied with Yogaste most frequently mention customer service, easy checkout and good quality. Yogaste ranks 1st among Yoga sites.

This company responds to reviews on average within 13 hours

Positive reviews (last 12 months): 87.2%
Positive
941
Neutral
55
Negative
83
View ratings trends
How would you rate Yogaste?
Top Positive Review

“Amazing customer service!”

TAMARA K.
8/27/21

I submitted a review because the color of a tank I ordered was off. Yogaste initiated and persisted in reaching out to me in order to resolve this issue (Unsolicited by me). Even when I didn't get back to them right away, they emailed me again saying they wanted to make it right and then sent me a free tank top. Hard to find this level and quality of customer service these days that reads their reviews, cares about them and follows through (persistently!) to make it right! Very, very impressed! Thank you, Yogaste!

See positive reviews
Top Critical Review

“Buyer beware, they take your money and don't ship your product”

Andrea B.
12/3/21

It has been over 6 weeks since my order. I emailed 5 times with not one response. I messaged on Instagram and Facebook, no response. I spent over $172US dollars on the order and I am not even dignified with a response. This site has to be a scam or it is being extremely unethical with zero customer service. Oh and they read my instant message but didn't reply then ignored subsequent messages.

See critical reviews

Reviews (1,087)

Rating

Timeframe

Other

tamarak132
1 review
0 helpful votes
August 27th, 2021
Verified purchase

I submitted a review because the color of a tank I ordered was off. Yogaste initiated and persisted in reaching out to me in order to resolve this issue (Unsolicited by me). Even when I didn't get back to them right away, they emailed me again saying they wanted to make it right and then sent me a free tank top. Hard to find this level and quality of customer service these days that reads their reviews, cares about them and follows through (persistently!) to make it right! Very, very impressed! Thank you, Yogaste!

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Tamara! Seeing that you had a 5-Star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. Thank you for choosing our small family business.

maryw2176
1 review
0 helpful votes
August 6th, 2021
Verified site experience

Have never shopped here before so it was nice for a first timer to have an easy go of it! I DO wish you would offer a different text for the Make a Wish Dandelion - my 60+ year old sister loves dandelions, would love your graphic, but does NOT need a reminder that her disease is terminal. How about an alternate text in the stem that is more hopeful?!

Reason I chose this business:

The ad popped up on my Facebook and the "Breath" design caught my attention enough that when the page disappeared (as they tend to on FB), I was able to search out your website and place my order!

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Mary! It is your reviews that help us constantly improve our customer’s experiences by knowing what we are doing right and what we can work on to improve. Thank you so much and we appreciate you taking the time to send us this review. If you have any questions, comments or concerns, please don't hesitate to reach out to us, we would be happy to assist you.

jent154
1 review
0 helpful votes
June 6th, 2021
Verified site experience

I love being able to support a business who puts so much love into what they do. V neck T's are not easy to find anymore. I'm excited about my order!

Reason I chose this business:

I saw the ad on FB and decided to check it out. I’m always leery that it might not be an authentic place.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Jen! Thank you so much for the positive rating, your review means a lot to us! We're also excited for you to receive your order because we're so sure that you'll love them! We've taken your thoughts to heart and we're planning on making some internal changes based on your feedback. If you have any questions, please feel free to contact us by email: support@yogaste.co

christines1708
1 review
0 helpful votes
November 7th, 2021
Verified site experience

I Love your company! My sister has a studio in Massachusetts. I was able to send her some great tank tops from you :)

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

We love you too, Christine! Thanks for supporting and trusting us.

kareenf5
1 review
0 helpful votes
November 25th, 2021
Verified site experience

Love your product but it would be nice to have more colours to choose from. Also I just bought $130 worth of clothes and I still have to pay shipping to Canada, that sucks and it's the reason why I don't purchase your products often. Most of the purchase I make in the states don't charge for delivery, it's bad enough that Canadian have to pay more at least you should include delivery on purchase over $50

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Karen! Thank you for your feedback. It is your reviews that help us constantly improve our customer’s experiences by knowing what we are doing right and what we can work on to improve.

kristiep23
3 reviews
0 helpful votes
July 16th, 2021
Verified site experience

Very easy to search and find what I wanted. Smooth checkout! Love your website! Can't wait to get my stuff. Stay well!,

Reason I chose this business:

Love the styles and colors and range of sizes.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Kristie! We're happy to hear that you got what you exactly wanted! Thank you for the 5-stars review!

robinl507
1 review
0 helpful votes
September 7th, 2021
Verified site experience

Shopping experience has been good and easy enough. I just wish I felt better about choosing the sizes. I guess we'll see. Thank you for your very nice t-shirts.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

We would like to thank you for your recommendations and for this amazing review, Robin. We're glad to hear that you are happy with your order.

andreab1092
1 review
0 helpful votes
December 3rd, 2021

It has been over 6 weeks since my order. I emailed 5 times with not one response. I messaged on Instagram and Facebook, no response. I spent over $172US dollars on the order and I am not even dignified with a response. This site has to be a scam or it is being extremely unethical with zero customer service. Oh and they read my instant message but didn't reply then ignored subsequent messages.

Tip for consumers:
False unethical scam.

Products used:
I bought over 8 shirts nor received

Service
Value
Shipping
Returns
ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Andrea! Thank you for sharing your feedback and bringing this to our attention. We've checked your emails and we've responded to them 2 mins after receiving them. Please check your spam folder in case you have not received them in your inbox. We've also sent you an update about your order. Feel free to send us an email if you have any questions or concerns and we will be happy to help.

andreaa605
1 review
0 helpful votes
December 25th, 2021
Verified purchase

The order was accurate and arrived in a timely manner. I love my yoga pants. They are all very comfortable and allows me lots of flexibility without falling down.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Andrea! Thank you for taking the time to provide a rating, your opinion is valued greatly and it helps us maintain an excellent standard of service to our customers.

sherin34
1 review
0 helpful votes
August 11th, 2021
Verified purchase
• Updated review

Love your selection, color choices and vibe! I also respect no corners are cut in your choices of materials. Thank you so much for the happiness wearing your designs brings to my days

I was confused on delivery. My email interaction was wonderful.

Service
ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Sheri! Thank you so much for taking the time to provide feedback. We are so delighted that you rate our service as 5 Star as we strive to provide just that for all our customers. We Look forward to seeing you again soon. Best Wishes.

Love your selection!
July 25th, 2021
Verified site experience
• Previous review
christinab570
2 reviews
0 helpful votes
November 24th, 2021
Verified purchase

Unfortunately, the purple shirt bled in the wash and got it's purpleness all over the red shirt. However, I love the purple shirt and saying. Because the blanks for various tees and tanks are from various sources, the sizes are not consistent. This are full-sized, "american" sizes and are thus, larger than I anticipated. It's still a lovely shirt, and I'll still wear it. The red one is bright! As it's been tie-dyed, I'll probably send it on to it's next best life.

stephaniet966
1 review
0 helpful votes
July 30th, 2021
Verified site experience

Cute stuff, and website is very user friendly. Love that a size chart of each product is included.

Reason I chose this business:

Cute stuff and reasonably priced.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Stephanie! Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

angieh246
1 review
0 helpful votes
October 3rd, 2021
Verified purchase

I live the shirts they offer. Original! It did take awhile to get to me, but no issues.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Angie! Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your support. Please let us know what we can do for you in the future.

christinel902
1 review
0 helpful votes
June 3rd, 2021
Verified site experience

So love my mermaid pants. They are soft, comfy and everyone loves them. Fun design! Thank you!

Reason I chose this business:

Specifically for the mermaid pants.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

We’d just like to thank you for taking the time to write this review, Christine! We’re a small, family business and every bit of feedback like this does so much to help us out!

nancys2290
1 review
0 helpful votes
October 10th, 2021
Verified site experience

Love the tshirts and tanks from here! Comfortable, wash well, and look good even after over a year of wearing them all the time!

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Nancy! Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating - it's much appreciated!

sarahf970
1 review
0 helpful votes
June 11th, 2021
Verified site experience

Awesome experience; and beautiful clothes; but I was offered 15% off and could not find the code to put in at checkout.

Reason I chose this business:

I saw the ad on Facebook and was intrigued by the prices and quality.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Sarah! We're happy to see that you had a 5-Star experience at Yogaste Company. We just applied the 15% discount for you, you should receive a "cancelation or refund" email from us, but it's just notifying you about the discount. If you have any questions, please feel free to contact us by email: support@yogaste.co

joelled12
1 review
1 helpful vote
June 20th, 2021
Verified site experience

Very nice experience, customer service responded on a Sunday, great service so far... just bought 2 T shirts, excited about it!

Reason I chose this business:

I loved the designs and colors and reviews are saying they are of great quality made in USA

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Joelle! We are so grateful for your review. Thanks for sharing your rating with us and the community.We will share this with the store team to let them know to keep up the amazing work

priscillad88
1 review
0 helpful votes
June 3rd, 2021
Verified site experience

I love your apparel but waiting on my first shipment to arrive. I know you are busy sending orders out.

chrisp928
Net R. – Yogaste Rep

Hi Priscilla! Thank you for the 5 stars and for supporting our Yogaste Collection sale. We sincerely appreciate it. We will send the shipping confirmation to your email on file as soon as the package ships. All our products are made to order and can take up to 5 - 10 business days to ship. If you need further assistance, or you have any questions or concerns, please feel free to reach out to us. Again, thank you! We hope you have a great day. Stay safe.

rutho433
1 review
0 helpful votes
October 15th, 2021
Verified site experience

Finding and purchasing my shirts were very easy and fast…. BUT…I wish I had read some of the reviews first. I was really looking forward to wearing my hurts on vacation but it seems a lot of people Ave shipping issues. I ordered last week so I guess I'll keep my fingers crossed it doesn't take month to get my items.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Ruth! Thank you for sharing your feedback! All of our shirts are made to order, in the color, size, style, and design that you have requested. It may take up to 5 - 10 business days to ship your order.

You will receive a tracking update as soon as your package has been shipped out

We sincerely appreciate your patience and understanding of this matter. We are working around the clock to get our orders out as fast as possible.

If you have any questions or concerns, please let us know. We are transparent and we want to help.

katied285
1 review
0 helpful votes
July 15th, 2021
Verified site experience

Great! No problems. Nice company that provided me a $10 for leaving a review and photo. Loved my items!

Reason I chose this business:

Had a $10 gift discount to use.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Katie! We would like to thank you for the kind words about the products that you received. We are a small, family business and your review means a lot to us. It also lets us know we're on the right track!

rachelb879
1 review
0 helpful votes
September 23rd, 2021
Verified site experience

Love the T's some are way softer then others and don't know how to be aware of different textures/materials

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Rachel! It is your reviews that help us constantly improve our customer’s experiences by knowing what we are doing right and what we can work on to improve. Thank you so much and we appreciate you taking the time to send us this review. If you have any questions, comments or concerns, please don't hesitate to reach out to us, we would be happy to assist you.

lindas4130
1 review
0 helpful votes
December 11th, 2021
Verified site experience

Nice website. Great layout. Easy to order. I would like to see the clothing on a person so I could know how it fits.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Linda! Thank you for sharing your feedback. We appreciate your time and support.

laurab2873
1 review
0 helpful votes
December 29th, 2021
Verified purchase

Lots of great choices. Website is easy to maneuver. Items arrived just as described. Great quality shirts.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Laura! Thanks for taking the time to leave us a review. It's always nice to hear when a customer is very happy with our service and all our platform has to offer.

andreac893
1 review
0 helpful votes
November 21st, 2021
Verified site experience

I had trouble getting a response to some questions before I made a purchase, & it's been 7 days since I ordered with no communication other than the "thank you for your purchase" email. I'd like to know my order status but this website has nothing when searching for order info. Everything must go through their customer service email system...

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Andrea! We understand your disappointment. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. If you give us a chance, we want to make it right. We have sent you an email. Hope to hear from you soon!

christineh1260
1 review
0 helpful votes
July 4th, 2021
Verified site experience

It was wonderful great products. I loved everything I saw. Definitely recommend buying tops their awesome

Reason I chose this business:

It popped up and I felt like why not.

ernisr
Sophia B. – Yogaste Rep

Hi Christine! Thank you for taking the time to provide a rating, your opinion is valued greatly and it helps us maintain an excellent standard of service to our customers. We're also 100% sure that you'll love them in person.

Q&A (1)

Can’t see your question? Ask to get answers from the Yogaste staff and other customers.

Posting guidelines
Typical questions asked:
  • How long does shipping take?
  • What is the return policy?
  • Where is the company located?

Products (1,094)

Tree Of Life Yoga Pants M-L
Tree Of Life Yoga Pants M-L
54 reviews

Love!

Chakra Yoga Mat
Chakra Yoga Mat
22 reviews

Excellent

Tree Of Life Yoga Pants - XL-2XL
Tree Of Life Yoga Pants - XL-2XL
54 reviews

The pants are beautiful but too big. I would love them in grey a size smaller

Tree Of Life Yoga Pants XS-S
Tree Of Life Yoga Pants XS-S
54 reviews

I love how they move where I move. No need to adjust them, they're long enough, yet small enough for my tiny waist, they're a PERFECT fit!

Boho Yoga Pants M-L
Boho Yoga Pants M-L
36 reviews

Color. Hope they are not see thru!

Boho Yoga Mat
Boho Yoga Mat
14 reviews

Gorgeous & unique

Tree Of Life Yoga Mat
Tree Of Life Yoga Mat
14 reviews

Me encantan los árboles. Poseen un significado especial en mi vida. Adoro este mat. El color también es ideal para evitar que se ensucie mucho.

Boho Yoga Pants XL-2XL
Boho Yoga Pants XL-2XL
36 reviews

Super soft, beautiful, and true to size

Rainbow Yoga Pants XL-2XL
Rainbow Yoga Pants XL-2XL
24 reviews

Comfy cute great for yoga

Ocean Sunset Yoga Mat
Ocean Sunset Yoga Mat
10 reviews

This mat is so pretty, very comfortable and a good texture.

Boho Yoga Pants XS-S
Boho Yoga Pants XS-S
36 reviews

Beautiful. Fit and feel great.

Rainbow Yoga Pants M-L
Rainbow Yoga Pants M-L
24 reviews

LOVE! They fit well and feel wonderful! The colors are as vibrant and saturated as you see in the image online. I'm glad I bought a few pairs in different prints. They are beautiful and I feel like if I wear pretty things, I can feel better about how I look. Thank you.

OM Lotus Flower Tank - Black / M
OM Lotus Flower Tank - Black / M
40 reviews

Pretty, it is a gift, have not seen it yet!

Maze Illusion Yoga Pants XS-S
Maze Illusion Yoga Pants XS-S
11 reviews

These are long-legged and really gorgeous. I bought the Maze design which goes so well with black and Navy Blue tops.

Blue Mandala Yoga Mat
Blue Mandala Yoga Mat
6 reviews

Quick delivery. Very cute and super light weight Thank you

Green Flower Lotus Yoga Pants XL-2XL
Green Flower Lotus Yoga Pants XL-2XL
16 reviews

Love them, feel so good next to my skin! Sized perfectly

It Is What It Is V-Neck - Royal Frost / XL
It Is What It Is V-Neck - Royal Frost / XL
49 reviews

I love v-necks.

Moon Phases Yoga Mat
Moon Phases Yoga Mat
6 reviews

Love the mat. A little slippery, as are most new mats but I love the soft texture and moons. Gorgeous!

Tribal Mandala Yoga Pants M-L
Tribal Mandala Yoga Pants M-L
15 reviews

Love the color and quality

See more products

Sitejabber for Business

Gain trust and grow your business with customer reviews

About the business

Business History

What started as a little side project has grown into an awesome following from some absolutely amazing and beautiful yogis like yourself, and we are honored to have you on the journey with us fellow yogi.

Yoga is a beautiful moving meditation that connects the body, mind, and soul.

Whenever feeling blue, it's important to remember that yoga is there to help recenter the mind and re-instill a sense of stillness within the body.

Yoga is truly a gift - as is life - and it's important to remember and celebrate this!

When you practice yoga, you're not practicing to improve yourself. You are perfect. The practice is there to help you know that.

Keep being beautiful yogis. We are here to support you and your needs. Let us know how we can help you in any way and we will be all over it.

Keep spreading your light and inner beauty, the world is in desperate need of it.

Company Representative

chrish2162
Chris H.
Typically responds within 13 hours

How do I know I can trust these reviews about Yogaste?

  • Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses
  • Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online
  • Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members
Have a question about Yogaste?

Related articles and tips

6 Prom Dress Disasters

Prom season is here, and you deserve to look and feel amazing for your big party! Whether you are attending prom for the first... read more