We’re in this together! Stay safe with our COVID-19 guide

View
×
Developed in part with a grant from
the National Science Foundation

Sharon C.

1 Level 1 Contributor
  • 4 Reviews
  • 21 Helpful Votes
  • 0 Thank Yous

Experience: Shopping, Clothing & Fashion, Hobbies & Interests

Member since December 2015

  • Reviews

    4

  • First Reviews

    0

  • Thank Yous

    0

  • Fans

    0

  • Profile Views

    568

Review Distribution

4 Reviews by Sharon

5/26/18
• Updated review
I have checked my inbox Fashionmia, there is no reply from you. I checked my bin and junk mail, but all that I find is more junk email from you although I have unsubscribed from your mailing list.
bellam33
Bella m. – FashionMia Rep
Dear Customer,

Please Check your inbox Clear_sharon****@yahoo.com then let us know if anything you need our assistance:)

Thank you

FashionMia
Reply to Fashionmia
5/24/18
• Previous review
Thanks you Fashionmia for your comment of my review, but the email you mentioned about was not an update on my refund, you was trying to scam more money from me. This is the email I received -

Dear Customer,

We found out that when you placed your order, you did not select order insurance. Please click below and pay your order insurance so that everything will be resolved thanks.

Order Insurance Click Here

CEO & Managing Director
FashionMia
Mr. Chun Lee
bellam33
Bella m. – FashionMia Rep
Dear Customer

Thank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would you please check your inbox? Thank you.

FashionMia
Be prepared for disappointment
5/24/18
• Previous review
I purchased a dress from Fashionmia in March. I waited for a month and a half before I enquired about the status of of my order. When I contacted customer service, no one got back to me. I then asked for a refund. The message I got was that I would get my refund but it would take a month for the money to show up in my account - no information about what was happening with my order. I was not happy! They were quick to take the money but slow to return. I went through Paypal and got my money back (however, Im still waiting for it to show up in my bank).
bellam33
Bella m. – FashionMia Rep
Dear Customer

Thank you for your order and post.
We are so sincerely sorry for the delay and inconvenience caused.
We have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would you please check your inbox? Thank you.

FashionMia
3/29/16
I had purchased a Smart Watch through Living Social, but the watch was not so smart afterall! I recorded the defects and sent it to Living Social. I was glad to receive a full refund for the cost of the watch as well as postage charges!
3/28/16
I am extremely disappointed and frustrated with Virgin. I have flown with Virgin airlines before and was satisfied, hence I thought I would rather go with Virgin than book cheaper tickets that were available on other airlines. My frustration started when I purchased a gift voucher via Entertainment Values book, for $800. It took 4 days (including the weekend) to get my gift voucher, when I did there was error in the expiry date, i. E. the voucher was valid from Jan 2015 to Jan 2016! I rang the relevant phone number and was told the expiry date would be changed and I would get an email with the corrected date. When I got the new date - expiry in Jan 2017, I tried to book two tickets on the Virgin website, noting that the price in tickets had gone up. However, when it came to payment options, I chose 'gift card' but the expiry years on the drop down box only went till 2016. I was worried that I would loose my seats again so I put a $20 deposit to hold my reservation, which I was again not happy about because I would not have had to do this if every thing worked the way it should. I phoned virgin customer service for help. The person on the other side was helpful, and offered to settle my booking over phone, which I agreed to, however at the end he said it would cost $35 as a charge to book over phone, which they could waiver to compensate for my trouble! I did not need the person to do the booking for me as I could do it on line myself if the website actually worked properly. I went back to the website and tried to book it again, but when it came to payment options, this time gift card option did not appear! I rang the help line again... it took three hours- from 9 till 12 to sort this problem out, which eventually I did, but I kept loosing the ticket prices that I chose because of the delay! Needless to say I was fuming and frustrated.

I wrote a complaint letter to virgin and they replied with an offer to give me $10 per ticket in virgin points! I was not happy and told them to stick their $10.

To add to this, when I was trying to check-in online before my flight, I could not do so as an error came up saying we had fees pending! I had recepts showing that all money was psid, but just so that we would not miss our flight I had to pay the extra money. Eventually I sent copies of the receipts and bank details showing the money had been paid, but I kept getting replies repeating the same thing over and over. I finally gave up trying to prove that I had paid the money, because I was getting no where.
12/15/15
I brought a discount voucher from Groupon for my bobble head which still cost me another $80 and was supposed to look like my husband. The first clay model didn't look any thing like the picture I sent. I told them what didn't look right and sent a few more angles of the picture, but the second viewing of the model did not seem to have any changes. They said that any subsequent corrections would incur charges for each change. So I just accepted the bobblehead as it was; just another ornament that means nothing. Not happy!

Tip for consumers: Dont do it

Sharon Has Earned 21 Votes

Sharon C.'s review of Virgin Australia earned 2 Very Helpful votes

Sharon C.'s review of FashionMia earned 3 Very Helpful votes

Sharon C.'s review of FashionMia earned a Well Said vote

Sharon C.'s review of 1MiniMe earned 3 Very Helpful votes

Sharon hasn’t received any thanks yous.

Sharon doesn’t have any fans yet.

Sharon isn’t following anybody yet.

Similar Reviewers on Sitejabber

karend557
12/27/19

Dresses are so short they look like long tops! Ordered 4. Don't know what I was thinking. So...

angelag330
12/1/19

Be warned, they now go by the name of Koalasnow.com. They are thieves and the coat I actually...